Predstavitev Programska oprema Storitve Podpora  
 
   
Računovodski pomočnik Finance z glavno knjigo Osnovna sredstva FakturiranjeMaterialno knjigovodstvo Plače Avtorski honorarji Podjemne pogodbe Najemnine Potni nalogi Prenosi faktur

Računovodski pomočnik

Program Računovodski pomočnik je računovodsko poslovni program razvit s sodobnimi Windows tehnologijami, ki deluje v standardnem Windows okolju (Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows XP).

Pri razvoju programa smo uporabili vse izkušnje, ki smo jih v več kot 25 letih pridobili skozi izdelavo programov in skozi prakso v sodelovanju z našimi naročniki. Logika uporabe programa je enostavna, kar omogoča uporabnikom hiter in lahkoten prehod na nov program brez posebnega dodatnega uvajanja in prekinitve dela.

Z razliko od drugih Windows programov je program Računovodski pomočnik možno v celoti uporabljati s tipkovnico preko klasičnih tipk kot so Enter, smerne tipke itd. Ker je na ta način potreba po uporabi miške zelo zmanjšana, je delo s programom hitrejše, saj uporabniku ni potrebno stalno menjavati med tipkovnico in miško. Seveda pa je za uporabnike, ki prisegajo na uporabe miške, na voljo tudi uporaba z miško.

Računovodski pomočnik vključuje različne module:
- Finance (glavna knjiga s saldakonti) dvostavno knjigovodstvo
- Finance enostavno knjigovodstvo
- Plače (d.o.o., s.p.)
- Osnovna sredstva
- Avtorski honorarji
- Podjemne pogodbe
- Najemnine
- dodatni zunanji moduli Osnovno fakturiranje, Blagovno poslovanje, Potni nalogi

Z namenom kratke predstavitve Računovodskega pomočnika je v nadaljevanju opisanih samo nekaj izbranih zaslonskih slik programa z opisom funkcionalnosti. Celoten spisek funkcionalnosti pa si lahko ogledate s klikom na posamezni modul v zgornjem seznamu.

 

Vnos podatkov za posameznega delavca se izvaja preko enotnega ekrana, tako da uporabniku ni potrebno preklapljati med posameznimi ekrani in lahko podatke za delavca vnesete v enem koraku. Med vnosom podatkov lahko kadarkoli poženete obračun, ki izpiše plačilno listo za delavca za katerega se podatki pravkar vnašajo. Na ta način lahko na podlagi obračunskih rezultatov takoj popravite vhodne evidenčne podatke dokler niste zadovoljni z rezultatom.

Na vrhu ekrana pa je na voljo pregledovalnik preko katerega lahko hitro pregledate za katere osebe so podatki že vnešeni, napravite primerjavo med vnešenimi podatki različnih oseb ali pa izbirate posamezne osebe za urejanje.

Evidenca dela

Urejanje šifrantov je možno med samim vnosom podatkov v ekrane. Šifrante tako lahko dopolnjujete sproti, kadar ugotovite da vam pri vnosu nekega ekrana (npr. kadrovske evidence) manjkajo določeni šifranti (npr. nov partner). Vnašanje tako poteka brez prekinitev in po zaporedju, ki ga sami določate.

 

   
       
 

Posamezne funkcionalnosti, ki glede na potek dela spadajo skupaj, so združene v enotnih ekranih, tako da je vse kar je povezano z določeno aktivnostjo za uporabnika zbrano skupaj na enem mestu.

Na primer: Vse obračunske operacije se izvaja na enem mestu iz enega ekrana: določanje obsega obračuna, nastavitve obračuna in izvajanje obračuna.

Obračun

Podobno velja tudi za izpise: izbira izpisa za tiskanje, določitev obsega posameznega izpisa ali za vse izpise naenkrat, različne nastavitve izpisov, nastavitve in izbira tiskalnika itd. – vse je dosegljivo iz skupnega ekrana, zato da uporabniku ni potrebno izgubljati časa z iskanjem ustrezne menujske izbire ali želenega mesta v programu.

Tiskanje izpisov

Nastavitve so urejene po logičnih skupinah oziroma po področju delovanja in so zbrane na enem mestu. Upravljanje z nastavitvami programa je tako bolj pregledno, kar posledično omogoča uporabniku izkoristiti vse možnosti programa in program prilagoditi svojim potrebam.

Nastavitve izpisov